Výlety

Betlémská kaple na Žižkově

22. srpna 2014 v 16:35 | K.
Není to tak dávno, co se kamarádka zmínila o jedné zajímavosti v Praze - a to betlémské kapli na Žižkově, která se nachází na dvoře pavlačových domů... Musím říct, že mne to zaujalo a dříve, než fyzicky, jsem "místo činu" navštívila ve snu...

Ve čtvrtek jsem měla pohovor v centru, takže jsem se poté s dotyčnou slečnou sešla a vyrazily jsme vstříc "dobrodružství"...

Památník Vojna

9. listopadu 2013 v 18:43 | K.
Volné dovolenkové čtvrteční odpoledne jsme se s kamarádkou rozhodly strávit poznáním něčeho nového. Za cíl jsme vybraly místo, o kterém jsem ani nevěděla, že existuje - a to Památník Vojna u Příbrami.

Roubalova Pohádka

9. listopadu 2013 v 15:49 | K.
Dne 3. 8. tohoto roku jsme zrealizovali téměř přes rok plánovaný výlet do míst, kterým se leckdo raději vyhne. Cílem naší cesty jsme zvrhle zvolili chátrající statek sériového vraha Ivana Roubala, který se nachází v okrese Klatovy.

Rotunda narození Panny Marie v Holubicích

9. listopadu 2013 v 1:26 | K.
V Holubicích jsme udělali krátkou pauzu při cestě ze Zájezdu. Rotunda byla bohužel zamčená a pána s klíčemi jsme nenašli, takže přináším jen pár informací a fotek.

ZOOpark Zájezd

9. listopadu 2013 v 1:03 | K.
Mám ráda zvířata všech druhů, takže když jsme letos v létě vymýšleli program na odpoledne, zaujal mne ZOOpark, který je kousek od Prahy. Mně osobně se výlet líbil.

Valdštejnská zahrada

8. listopadu 2013 v 23:56 | K.
Byť celý život bydlím v Praze, Valdštejnskou zahradu jsem poprvé navštívila až letos v létě (nebo si alespoň žádnou předchozí návštěvu nevybavuji). S kamarádkou jsme se prošly, poobdivovaly pávy a pak jely domů.

Karlštejn

8. listopadu 2013 v 23:16 | K.
Výlet na Karlštejn dostala kamarádka Míša za úkol ve škole. Měla tam provádět nějaké výzkumy a turistům dávat k vyplnění dotazníky. A tak jsem jela vyzkoumávat s ní. :)

To trochu krachlo, neboť na hradě byli samí cizinci, ale prohlídka byla fantastická. Díky tomu, že jsme byly jediné Češky, paní průvodkyně mluvila výhradně k nám a sem tam přidala nějakou veselou hlášku. Sice mě překvapilo, že ve hradě nic moc vlastně není - na tak velké prostory je téměř prázdný, ale mělo to úžasnou atmosféru a kouzlo.

Waidhofen an der Thaya

8. listopadu 2013 v 22:35 | K.
Tohle městečko bylo vůbec první, které jsem v zahraničí navštívila. To jsem byla fakt malý špunt, ještě byli na hranicích celníci a dostala jsem do pasu razítko.

Loňské léto jsem se tam opět podívala. Jen na krátkou procházku, takže o dojmech tu nemůže být moc řeč. :) Každopádně městečko je kouzelné, má milou atmosféru a působilo na mě velmi čistě.

Vánoční Drážďany

8. listopadu 2013 v 21:36 | K.
Atmosféru vánočních Drážďan jsem měla čest si vychutnat už na základní škole. Na výlet ráda vzpomínám. V roce 2010 mi pak bylo umožněno se do tohoto městačka vrátit - opět na vánoční trhy.

Meißen

8. listopadu 2013 v 20:12 | K.
Německou Míšeň jsem měla díky mámě, která má zálibu v porcelánu, v povědomí už delší dobu. Když nám pak ve škole nabídli exkurzi do míšeňské porcelánky spojenou s návštěvou vánočních trhů v Drážďanech, neváhala jsem ani minutu.