Výlety

Poděbrady

8. listopadu 2013 v 19:20 | K.
Do Poděbrad jsme jely (samé holky) na konci školního roku 2010. Absolvovaly jsme procházku po městě, příšerný oběd a pak jsme jely domů.

Telč

8. listopadu 2013 v 18:46 | K.
Telč patří asi mezi má nejoblíbenější městečka vůbec. Navštívila jsem ho poměrně hodněkrát a stejně mě nikdy neomrzí.

Dačice

8. listopadu 2013 v 18:05 | K.
Dačice jsou dalším městečkem, ve kterém jsem byla nesčetněkrát. Podle mého nemá takovou půvabnou atmosféru, jako třeba Slavonice, ale i tak za návštěvu určitě stojí. Už jen kvůli zelenému zámku, který je prostě boží.

Landštejn

8. listopadu 2013 v 16:49 | K.
Hrad Landštejn se nachází nedaleko naší chaty, takže jsem ho navštívila nejméně 6x. I když na něm není zas tak nic zajímavého - prostě zřícenina - mám ho hrozně ráda. Hlavně pro výhled na okolní přírodu, která se naskytne, když vyšplháte na věž.

Slavonice

8. listopadu 2013 v 16:07 | K.
A hned za Dolním Bolíkovem a Montserratem jsou na řadě samozřejmě Slavonice. Bohužel v tomto článku nebude příliš rozsáhla fotodokumentace (většinu snímků mám na papírových fotografií), ale zato se můžete těšit na hodně textu. (Totožný článek mi vyšel na jednom serveru pod bývalou přezdívkou).

Montserrat u Slavonic

8. listopadu 2013 v 15:16 | K.
Kolem kopce, kde stojí Montserrat, jsem jela/šla nesčetněkrát. Ale na samotný vrchol jsem vystoupala pouze jedenkrát - a to 30. 7. 2009.

Klášter byl bohužel zavřený, ale i tak měl tento mini výlet hezkou atmosféru.

Židovský hřbitov v Dolním Bolíkově

7. listopadu 2013 v 0:56 | K.
Když se řekne Dolní Bolíkov, vybaví se mi prázdniny. Ano, je to mrňavoučká vesnička, kde máme chatu a kam jsem pravidelně každé léto jako malá holka s babičkou a dědou jezdila.

Nejsou tam žádné historické pamětihodnosti, ale za zmínku určitě stojí malý židovský hřbitov, který se nachází v polích u lesa.

Terezín

7. listopadu 2013 v 0:28 | K.
V Terezíně jsem v minulosti už jednou byla - s rodičema. Udělali jsme si hezké odpoledne se soukromou prohlídkou bez průvodce.

I přesto jsem si výlet ráda zopakovala - a to v roce 2009 se střední školou.

Konopiště

6. listopadu 2013 v 23:31 | K.
V prváku na střední jsme na konci školního roku (konkrétně 25. 6. 2008) jely (ano - třída holek) na výlet na zámek Konopiště.

Přiznám se, že si z prohlídky zámku nic nepamatuji. Vybavuji si akorát medvědy, procházku nedalekým parkem a příšerně nacpaný vlak při cestě zpátky...